Sari la conținut
Prima pagină » Stiri » Hidroelectrica își schimbă aplicația de management al contractelor și facturilor clienților finali

Hidroelectrica își schimbă aplicația de management al contractelor și facturilor clienților finali

Hidroelectrica își schimbă aplicația de management al contractelor și facturilor clienților finali, din cauza „multiplelor limitări tehnologice și funcționale”.

Compania de stat Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică din România, totodată cu cele mai mici costuri de producție, având cea mai avantajoasă ofertă de furnizare pentru gospodăriile populației de pe piață și care și-a lansat în ianuarie, nu fără probleme, mult-așteptata platformă online de contractare pentru clienții casnici, vrând totodată să preia până la 3 furnizori de electricitate, se pregătește să-și schimbe aplicația informatică de management al contractelor de furnizare încheiate cu consumatorii finali și al facturării acestora. Până la schimbare, însă, actuala platformă trebuie să reziste numărului tot mai mare de clienți care își schimbă furnizorul de energie și trec la Hidroelectrica, atrași de prețul redus.

„În prezent, Hidroelectrica utilizează o aplicație de management al contractelor de furnizare și facturare, al cărei rol este cel de gestiune a contractelor de furnizare, atât pentru clienții casnici, cât și pentru cei noncasnici, dar și de facturare a acestor clienți. Din cauza multiplelor limitări tehnologice și funcționale, această aplicație va fi decomisionată ca urmare a lansării în producție în iulie 2022 a platformelor Salesforce Sales Cloud și SAP IS-U/SAP-SEW”, se menționează într-un document al companiei.

Mai multe informații pe PROFIT.ro.